Noticies

Sortida 4t ESO a Madrid, Toledo i Aranjuez

L’alumnat de 4t d’ESO va fer el seu viatge de final d’etapa a Madrid. Del 28 al 31 de març vam descobrir aquesta ciutat que ens va rebre amb un sol resplendent.

El primer dia i per la tarda vam fer una visita panoràmica guiada de la ciutat per tal de fer un primer contacte amb Madrid, veient els seus edificis i monuments més importants i representatius.

El segon dia vam descubrir els museus de El Prado i l’Arqueològic. Enmig de tota aquesta visita cultural vam poder gaudir de temps de lleure remant amb les barques al Parc del Retiro i de passejos per la Gran Via, on també vam fer unes quantes compres. A la nit vam poder gaudir de l’espectacle “El rey león” al Teatro Lope de Vega de Madrid.

El tercer dia el vam passar tot sencer a Toledo, un poble antic anomenat la ciutat de les tres cultures.  Allí vam visitar arquitectura inspirada amb estils àrabs, gòtics, mudèjar, renaixentistes i barroc. Per la tarda vam fer parada a Torrejón de Ardoz per a fer l’activitat de Paintball al Parc d’Europa.

L’últim dia vam sortir cap a Alcalá de Henares,  ciutat on va néixer Miguel de Cervantes l’any 1547. Allí vam fer una visita guiada de tres hores per conèixer la Universitat. Havent dinat vam empendre el camí de tornada entre rialles i dormidetes a l’autocar.

Gràcies a tots els alumnes per fer que aquest viatge hagi estat inoblidable.